tirsdag den 7. juli 2015

Når en mand skal pakke

Dette er en facebook-update fra Thure, fra dengang han hijackede mig fra arbejdet. Han havde fået min chef til at indkalde mig til et møde fredag eftermiddag og jeg kunne simpelthen ikke forstå hvad det skulle handle om ... indtil jeg fandt ud af, at de i fællesskab havde snydt mig. Jeg troede jeg skulle holde møde og så hjem til mand og unger, men jeg skulle så til København med Thure.

Det er så ikke det, indlægget handler om, men om Thures pakkeliste. *fnis*

Smedede i går en overraskelse sammen til Annamette. Hentede hende fra job og kørte ikke hjem, men til Kbh for at spise på Pastis, drikke drinks og sove hos nogle venner.

Det involverede, at jeg skulle pakke til en (!) overnatning for hende – da hun jo ikke vidste, vi skulle afsted.

Efter maaaange ture frem og tilbage mellem klædeskab, skuffer og badeværelset tog det over at kvarter at pakke til hende:
Højhælede sko (ikke de lyse, som hendes ankler ser tykke ud i)
Flade sko (ikke de sorte, som der er guacemole på)
Strømper
Trusser (ikke de slutty, de strammer. Og ikke de sorte mormor-nogen)
Creme – nat
Dagcreme
Mere creme
Lotion
Den røde kosmetik-taske med mascara, øjenvippe-dims, mere creme, kontaktlinser, neglelak (blå+rød), makeup-fjerner, Buckthorn-olie - for at nævne lidt af det.
Blyant (WTH?)
Deodorant
Parfume
Pulver-noget til håret
P-piller (som ikke er p-piller men noget andet, som ingen forstår)
Glimmerjakke
Tørklæde
Sovenatkjole-ting (sort)
Og en håndfuld vilkårligt tøj, valgt i ren og skær panik.
Det sjove er ikke, at der alligevel blev grinet højlydt over, hvad jeg havde taget med, men at det bagefter tog mig 1.5 sekund at pakke til Thure:
Tandbørste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar